reklama

Ži pre túto chvíľu

Žiť v Kolumbii je ako žiť v raji. Počas pár dní, ktoré som tu zatiaľ prežila som si uvedomila o čo všetko prichádzame. Možete žiť v rozpadávajúcom sa domčeku pozliepaného z tehál a bambusov aj tak si ráno pustíte nahlas salsu alebo regeton, zatancujete si na ulici, pozdravíte suseda a bežíte do práce. Manuel a Olguita, ktorí sa stali našimi vernými priateľmi pre nás pripravili nezabudnuteľné zážitky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Príchod do Manizales
Príchod do Manizales 

Sme každý iný a pritom všetci rovnakí. Tiež nevedia kam smerujú, manželia sa rozvádzajú, milujú i nenávidia, preživajú krásne chvíle, každú sekundu sú v pohybe spievajú, tancujú, jazdia ako blázni, všetko robia s láskou a intenzívnejšie. Všetkých nás spája to, že sme ľudia. Jedno pohnutie motýlich krideľ, myšlienka, prečo nie Kolumbia, zmenila celý môj doterajší svet. Prišla som do úplne cudzej krajiny, plnej priateľskí a otvorených ľudí. Našla som priateľov. Učím sa ako žiť a starať sa sama o seba. Neriešiť zbytočnosti, veď to najdôležitejšie aj tak nikdy do rúk nechytím. Tešiť sa, smiať sa, milovať. Rodina a priatelia je to najdôležitejšie čo máme. Domáca pani našej kamarátky z Rumunska Esperanza, nevie ani slovo po anglicky, ale to jej nebráni v tom dobre sa s nami porozprávať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dúfam, že z mojej cesty si odnesiem len to najlepšie a budem schopná žiť tak bezstarostne aj na Slovensku.

Nakoniec by som rada poďakovala, aj keď len na diaľku všetkým, ktorí mi umožnili prežiť toto nezabudnuteľné dobrodružstvo.

Petra Dzurovcinova

Petra Dzurovcinova

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

môj život v skratke:Vytrvalý hľadač otázok a odpovedí, svetobežník a nevinné kuriatko pre tých najbližšich. Prešla som si viacerými firmami, krajinami, spoločnosťami, z každej som si odniesla to najlepšie a ich posolstvo šírim do sveta. Svoje pozorovateľské schopnosti sem tam zneužijem vo svoj prospech, vždy s tými najlepšími úmyslami. Vo svojom živote chcem rásť, vidieť,cíťiť, spoznať a byť šťastná. Zoznam autorových rubrík:  KolumbiaAIESECRecenzieCestovateľské denníkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu